Management AA-M06

Vi ste ovdje

Naziv edukacije:

CRM – Upravljanje zadovoljstvom korisnika usluga u zračnom prometu

Oznaka:
AA-M06
Kratak opis edukacije:

Zadovoljni korisnici zračnih luka bitni su partneri za opstojnost, razvoj, profitabilnost i konkurentnost zračne luke na tržištu zračnog prometa. Često se pod pojmom korisnika zračne luke podrazumijevaju samo putnici. Korisnik je puno širi pojam i obuhvaća sve one pravne i fizičke osobe koji svoje poslovanje vežu uz odvijanje zračnog prometa. Stoga je zadovoljstvo korisnika uslugama zračne luke od izuzetne važnosti za njeno poslovanje. Poseban odnos potrebno je razviti kod zaposlenika zračne luke prema putnicima. Negativna iskustva putnika mogu prouzročiti zračnoj luci znatnu direktnu materijalnu štetu, stvaranje negativnog image-a, direktno utjecati na smanjenu potražnju za uslugama zračne luke i na taj način smanjiti njenu konkurentsku sposobnost.

Tijekom predavanja polaznici će biti upoznati s tehnikama i vještinama odnosa prema korisnicima, rješavanja konfliktnih situacija, izradom i primjenom programa za kvalitetan odnos zaposlenika prema korisnicima usluga.

Sadržaj predavanja:
Polaznik će naučiti:
Jezik predavanja:
Hrvatski
Nositelj predmeta:
  • Mr.sc. Igor Štimac, IAP, AvMP - Magistar prometnih znanosti s više od 10 godina radnog iskustva u području operativnih aktivnosti i srednjeg menadžmenta zračnih luka. Tijekom godina završio je niz specijalističkih edukacija od kojih izdvaja Airport Management Professional Accreditation Programme (AMPAP-IAP), ACI Airports Operations Diploma, Stanford-IATA Aviation Management Diploma (AvMP) i IATA-Harvard Leadership & Management Diploma. Fokus rada mu je usmjeren prema tehničko–tehnološkim sustavima u zračnom prometu, infrastrukturi i kapacitetima zračne luke, prometnim tokovima, modelima poslovanja zračnih prijevoznika te utjecajem zračnog prometa na ekologiju. Uz navedeno radi i kao asistent na Fakultetu prometnih znanosti na zračnom smjeru. Autor je više od dvadeset znanstvenih i stručnih radova objavljenih u zemlji i inozemstvu. Trenutno je na poslijediplomskom doktorskom studiju na Fakultetu prometnih znanosti. 

 

  • Dr.sc. Hrvoje Kenfelj - Dr. Hrvoje Kenfelj jedan je od osnivača tvrtke Axis HRM, u kojoj radi kao managing partner, konzultant, coach i trener. Tridesetak godina pruža konzultantske usluge na području organizacijskog razvoja, razvoja menadžmenta i upravljanja ljudskim resursima. Kreator je, voditelj i izvođač brojnih programa razvoja vodstvenih i menadžerskih kompetencija temeljenih na konkretnim organizacijskim primjerima s visokom razinom implementacije. Iskustvo je stekao sudjelujući u razvoju raznovrsnih domaćih i stranih organizacija širokog spektra djelatnosti, od proizvodnih, financijskih, prodajnih, ugostiteljskih, informatičkih, telekomunikacijskih do prosvjetnih, zdravstvenih, državnih i neprofitnih. Dugogodišnji predavač na Medicinskom i drugim fakultetima Sveučilišta u Zagrebu te IEDC Bled School of Management. Pozvani predavač, organizator i sudionik brojnih konferencija, kongresa, savjetovanja i tečajeva. Od 1988. održao preko 2.530, pretežno in-house, konzultantskih i edukativnih programa za menadžment i zaposlenike poduzeća i ustanova u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Slovačkoj i Austriji, tijekom kojih je obuhvaćeno preko 38.000 sudionika većinom menadžera. Istraživač i voditelj u mnogim domaćim i međunarodnim projektima. Prije nego što je osnovao vlastitu konzultantsku tvrtku Axis HRM obnašao je funkciju korporativnog direktora Ljudskih resursa Koncerna Agrokor d.d. Po temeljnom visokoškolskom naobrazovanju liječnik i filozof, specijalist psihijatrije i specijalist iz socijalne medicine s organizacijom zdravstvene zaštite, završio poslijediplomske studije iz javnog zdravstva i socijalne psihijatrije te magistrirao na istim. Završio višegodišnje studije iz neurolingvističkog programiranja, TQM, transakcijske analize i grupne analize. Trajno se usavršava u poznatim međunarodnim institucijama. Autor i koautor u više desetaka domaćih i međunarodnih znanstvenih i stručnih publikacija. 

 

Preporuka za sudjelovanje:
  • Uprava zračne luke
  • Srednji menadžment
  • Voditelji poslovnih procesa
  • Osoblje zračne luke koje je u doticajima sa korisnicima
  • Osoblje zračnih prijevoznika 
Certifikat:
Po uspješnom završetku edukacije, polaznik dobiva certifikat Zagreb Airport Aviation Academy
Termini:
Na upit
Trajanje edukacije:
3 dana
Cijena edukacije po osobi:
4.000,00 HRK (~530,00 EUR) + PDV
Mogućnost popusta:
  • Za prijavu i uplatu izvršenu tri ili više mjeseci prije početka predavanja polaznik ostvaruje popust od 10% na punu cijenu tečaja 
  • ZAAA odobrava grupni popust od 15% na ukupnu cijenu tečaja za prijavu tri (3) ili više polaznika iste tvrtke na istom računu
  • ZAAA odobrava 20% popusta na ukupnu cijenu tečaja za nezaposlene osobe

Napomena: Gore navedeni popusti ne mogu se zbrajati

Ostale informacije:

U cijenu tečaja uključeno je:

  • Predavanje u učionici
  • Radni materijali - hardcopy
  • Izlazak na ispit
  • Certifikat nakon uspješno završenog tečaja
  • Ručak tijekom svakog dana trajanja tečaja

 

U cijenu tečaja nisu uključeni:

  • Troškovi puta
  • Troškovi smještaja polaznika
Prijava na edukaciju:

PRIJAVA

Za prijavu na ovu edukaciju, molimo preuzmite obrazac prijave, ispunite ga i dostavite na e-mail: edu@zagreb-airport.hr
Sve informacije o načinu plaćanja i dodatnim pogodnostima navedene su na obrascu.

ODJAVA

  • Ukoliko se sudjelovanje prijavljene osobe otkaže unutar petnaest (15) dana prije početka tečaja, ZAAA zadržava pravo zadržati 50% uplate.
  • U slučaju ako polaznik ne dođe na predavanje, a da prije toga nije poslao službeno pisanu informaciju, ZAAA ima pravo naplatiti cijeli iznos. 
  • U slučaju nedovoljnog broja polaznika ili drugih viših sila ZAAA zadržava pravo otkazivanja tečaja najkasnije 15 dana prije početka tečaja. U tom će slučaju ZAAA vratiti svu ukupnu uplaćenu naknadu.
Lokacija edukacije: